Умови повернення:
Для повернення товару належної якості мають бути дотримані такі умови:
1. Привезти на один із наших складів:
м. Київ, вул. Березняківська,17А
2. Кур'єром по Києву (платна послуга)
3. Перевізниками Нова Пошта або САТ (відправку та страховку на повну суму сплачує клієнт)
Рекламація
До повернень з рекламації відносяться всі випадки, коли скло вже не придатне для повторного продажу та встановлення.
Дефект був виявлений відразу після установки на авто або через якийсь термін.
Термін розгляду претензій - усі випадки розглядаються у індивідуальному порядку.
Термін розгляду рекламаційних випадків – до 14 днів.
Умови розгляду претензій
Клієнт звернувся до відділу продажу, коли скло встановлене на автомобіль.
Заповнений бланк претензії Скачати Бланк Претензії Загальне фото авто Фото таблички з VIN-кодом авто Фото скла, встановленного на автомобіль Фото логотипа виробника Фото заводського браку на склі, яке зроблене з салону, з місця водія за кермом Відео на якому зафіксовані всі вищеперелічені дані (не обов’язково)
2. У випадку спотворення скла, клієнту необхідно зробити фото з салону з місця водія за кермом навпроти цегляної стіни або інших об'єктів із чіткими геометричними лініями для явного виявлення дефекту.
3. Розглядаються дефекти, які попадають в зону огляду водія (Зона А та зона В), окрім зони С - 25мм від межі канта (у цій зоні оптичні викривлення не нормуються).
Відповідно до сертифікації Правила № 043-00 не всі зони огляду, що мають легке спотворення підпадають під сертифікацію і відповідно не є браком.
Наприклад, допускається оптичне спотворення +7 мм (6') та зміщення вторинного зображення 123 мм (25').
4. Претензії щодо порушення геометрії скла не розглядаються у разі встановлення скла на відновлений після ДТП автомобіль
Про рішення менеджер з продажу додатково проінформує клієнта.
Датою прийому претензії на розгляд - вважається дата надання клієнтом менеджеру всіх необхідних фотографій.
Адреса для прийому звернень та фотографій з рекламацією: sales@autoboss.ua