NEW Ще більше скла на львівському складі!!!

Умови повернення:

Для повернення товару належної якості мають бути дотримані такі умови:

1. Термін повернення до 14 днів із дати реалізації
2. Товар має бути без слідів установки, без механічних пошкоджень, без слідів обробки автохімією
3. На товарі має бути збережений стікер нашої компанії
4. Оригінальні товари не підлягають поверненню

Варіанти відправки повернення на наш склад:

1. Привезти на один із наших складів:

м. Київ, вул. Березняківська,17А
м. Харьків, вул.Озерянська, 8/10
м. Львів, вул. Зелена,407А
м. Одеса, вул. Бугаївська, 21/50
м. Дніпро, вул. Алана Шепарда (Суворова), 35Д

2. Кур'єром по Києву (платна послуга)
3. Перевізниками Нова Пошта або САТ (відправку та страховку на повну суму сплачує клієнт)

Рекламація

До повернень з рекламації відносяться всі випадки, коли скло вже не придатне для повторного продажу та встановлення.
Дефект був виявлений відразу після установки на авто або через якийсь термін.
Термін  розгляду претензій - усі випадки розглядаються у індивідуальному порядку.
Термін розгляду рекламаційних випадків – до 14 днів.

Умови розгляду претензій


Клієнт звернувся до відділу продажу, коли скло встановлене на автомобіль.

1. Клієнт повинен надати:

2. У випадку спотворення скла, клієнту необхідно зробити фото з салону з місця водія за кермом навпроти цегляної стіни або інших об'єктів із чіткими геометричними лініями для явного виявлення дефекту.

3. Розглядаються дефекти, які попадають в зону огляду водія (Зона А та зона В), окрім зони С - 25мм від межі канта (у цій зоні оптичні викривлення не нормуються).
Відповідно до сертифікації Правила № 043-00 не всі зони огляду, що мають легке спотворення підпадають під сертифікацію і відповідно не є браком.
Наприклад, допускається оптичне спотворення +7 мм (6') та зміщення вторинного зображення 123 мм (25').

4. Претензії щодо порушення геометрії скла не розглядаються у разі встановлення скла на відновлений після ДТП автомобіль


До рішення щодо рекламації, клієнт залишає скло у себе. У разі позитивного рішення, повернення здійснюється за рахунок продавця або залишається у клієнта.

Про рішення менеджер з продажу додатково проінформує клієнта.
Датою прийому претензії на розгляд - вважається дата надання клієнтом менеджеру всіх необхідних фотографій.
Адреса для прийому звернень та фотографій з рекламацією:  sales@autoboss.ua